Regulamin
Regulamin Obiektu Turystyki Indywidualnej
Kite Marina Sarbsk s.c.,
Sarbsk, ul. Przybrzeże 17, 84-352 Wicko
NIP: 8411723187
1. Pobyt na terenie Obiektu oznacza zapoznanie się i akceptację poniższego
regulaminu.
2. Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 15:00, kończy o godz. 11:00.
3. Zameldowania Gości dokonuje się w dniu ich przybycia na podstawie
dokumentu tożsamości.
4. Uregulowanie całkowitego kosztu pobytu powinno nastąpić najpóźniej
drugiego dnia pobytu.
5. W Obiekcie realizujemy płatność gotówką oraz kartami płatniczymi
MasterCard i Visa.
6. Pokoje są sprzątane przed rozpoczęciem i po zakończeniu całego pobytu, o
porządek podczas pobytu Goście dbają samodzielnie.
7. Podstawą do rezerwacji pobytu w Obiekcie jest dokonanie rezerwacji online
(przez serwis Booking.com), mailowo lub telefonicznie. Potwierdzeniem
rezerwacji pokoju jest wpłata zaliczki.
8. Zaliczka wpłacona na poczet rezerwacji nie zostanie zwrócona w przypadku
odwołania rezerwacji przez Gościa w okresie 14 dni przed planowanym
rozpoczęciem pobytu w Obiekcie.
9. Pobyt w Obiekcie dzieci i młodzieży do lat 18 dozwolony jest wyłącznie pod
opieką osób dorosłych.
10. Ilość osób nocujących w pokojach nie może przekraczać ilości osób
zameldowanych i mających opłacony pobyt. W innym wypadku koszt pobytu
dodatkowych osób ponoszą osoby zameldowane.
11. Osoby niezameldowane, zobowiązane są opuścić teren obiektu do godziny
22:00.
12. Cisza nocna trwa od godziny 22:00 do godziny 6:00.
13. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zakwaterowania osób:
• pod widocznym wpływem alkoholu lub innych środków odurzających
• zachowujących się w sposób agresywny, powszechnie uznany za wulgarny,
• które nie poinformowały o organizacji na terenie Obiektu imprez typu: wieczór kawalerski, panieński itp.
14. Na terenie Obiektu obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów oraz
używania otwartego ognia. Palenie możliwe poza budynkiem w
wyznaczonych miejscach.
15. Zwierzęta gościmy wyłącznie w pokojach typu Premium.
Koszt pobytu pupila w sezonie Wysokim+ wynosi 100 zł/dobę,
poza sezonem Wysokim+ 50 zł/dobę .
16. Osoby korzystające z usług Obiektu zobowiązane są do przestrzegania
postanowień tego oraz pozostałych Regulaminów, znajdujących się na
terenie Obiektu i dotyczących korzystania z poszczególnych atrakcji.
17. Za uszkodzone, zniszczone lub zagubione przedmioty, stanowiące
wyposażenie Obiektu, korzystający z nich Goście ponoszą pełną
odpowiedzialność materialną.
18. Zgubienie karty elektronicznej lub zniszczenie zamka do pokoju wiąże się z
dodatkową opłatą 50,00 zł (zgubiona/zniszczona karta);
400,00 zł (uszkodzenie zamka).
19. Wszelkie usterki lub braki w wyposażeniu pokoju, Goście powinni
niezwłocznie zgłosić w Recepcji.
20. Za zauważone i nie zgłoszone usterki lub braki w wyposażeniu odpowiada
aktualny najemca pokoju.
21. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w pokojach, w
tym przedmioty wartościowe i pieniądze.
22. Rzeczy znalezione na terenie Obiektu przekazywane są do Recepcji.
Prosimy o ich odbiór w możliwie najkrótszym czasie.
23. Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej w pokojach nie wolno
używać grzałek, kuchenek mikrofalowych, grzejników, urządzeń gazowych,
przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną, nie stanowiących
stałego wyposażenia pokoju.
24. Osoby przebywające na terenie Obiektu i korzystające z dostępnych atrakcji
zobowiązane są do korzystania z własności Obiektu zgodnie z
przeznaczeniem. Prosimy o zachowanie czystości na terenie całego
obiektu.
25. Goście mogą parkować swoje pojazdy wyłącznie w miejscach
wyznaczonych lub wskazanych przez pracowników Recepcji.
26. Parking nie jest strzeżony.
27. Przyjazdy i wyjazdy w godzinach obowiązywania ciszy nocnej należy
wcześniej zgłaszać w Recepcji.
28. Goście Obiektu zobowiązani są do przestrzegania Regulaminów, zasad
BHP oraz zasad wprowadzanych przez pracowników Recepcji.
29. Wszelkie ewentualne reklamacje z tytułu nienależycie świadczonych usług
należy zgłaszać bezpośrednio Kierownikowi Obiektu.
30. Osoby łamiące regulamin oraz zakłócające spokój i porządek w Obiekcie
zobowiązane będą do jego opuszczenia, bez zwrotu opłaconych kosztów
pobytu.
31. Pracownicy Recepcji służą pomocą i pozostają do dyspozycji Gości. Recepcja
czynna jest codziennie od 8 00 do 20 00